Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Відповідно до Закону України « Про захист прав споживачів », ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути або обміняти товар.
Умови обміну / повернення товару належної якостей
Стаття 9. Відповідно до Закону України « Про захист прав споживачів»:
Споживач має право обміняти або повернути непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін та повернення товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, з моменту покупки.
Обмін та повернення товару належної якості проводиться:
- якщо він не використовувався;
- якщо збережено його товарний вигляд;
- Збережені споживчі властивості, пломби, ярлики;
- Присутній розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Зворотна доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця.
Умови обміну / повернення товарів неналежної якості
Стаття 8. Відповідно до Закону України « Про захист прав споживачів»:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, споживач, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару в термін до 7 днів;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право, брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
Повний і актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів
Зворотна доставка товарів неналежної якості здійснюється за рахунок продавця.
Терміни повернення коштів та обміну товару
Обмін товару або повернення коштів провадиться протягом 7 днів після отримання товару Продавцем.
Повернення коштів при онлайн-оплаті зараховуються на рахунок з якого була здійснена оплата, або за реквізитами надані покупцем.
ОФОРМЛЕННЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ АБО ОБМІНУ
1. Зв`язатися з нами за "контактами", повідомити причину повернення, дату покупки та реквізити для повернення коштів.
2. Товар Покупець надсилає нам службою доставки Нова Пошта за адресою: Київська, 4, Вишневе, Київська обл., 08132,відділення №1, одержувач Олар Олексій Анатолійович +380994415355.